Звіт директора

 Державного навчального закладу

«Катюжанське вище професійне училище» Недашківського Р.М.

за 2014-2015 н.р.

 

Розвиток України у світовому економічному просторі безпосередньо пов’язаний із розвитком людського потенціалу, джерелом якого є система професійної освіти, від якої суспільство потребує підготовки молоді, здатної відповідати викликам часу, компетентної та мобільної на сучасному ринку праці, з громадянською позицією налаштованою на саморозвиток та навчання впродовж усього життя. Тому педагогічний колектив нашого навчального закладу намагається забезпечити якісну професійну підготовку кваліфікованих робітників, активно і творчо долучається до педагогічних інновацій, з оптимізмом дивиться в завтрашній день, формує і розвиває моральні якості особистості майбутніх фахівців. Педагогічний та учнівський колектив училища активно беруть участь в громадському житті свого регіону. Ми стали ініціаторами та учасниками патріотичної акції «За єдність України», організували смолоскипну ходу на день Соборності України, наші працівники: Рикун Максим Петрович, Борисов Олексі Олександрович взяли активну участь під час будівництва волейбольного майданчика  у нашому селі, навчальний заклад допоміг технікою та будівельними матеріалами, а керівник фізвиховання Сивко Володимир Валентинович організував команду, яка брала участь у змаганнях під час відкриття майданчика та посіла ІІ місце; ми  постійно збираємо кошти для наших односельців-призовників, надали допомогу у розмірі денного заробітку працівників (6070,00 грн.) нашому колезі Чалапчію Олександру Олександровичу викладачу Кіровоградського училища №11, який отримав поранення під час проведення АТО на сході України,  ремонтуємо техніку для бійців.

У своїй роботі у 2014-2015 навчальному році навчальний заклад керувався планом роботи, який виконано на 96 %. Педагогічний колектив училища працював над проблемами:

І. Удосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, підвищення результативності та якості навчального процесу шляхом впровадження освітніх технологій.

ІІ Поліпшення навчально-виробничої діяльності навчального закладу та підготовки висококваліфікованих робітничих кадрів.

Докладніше про виконання плану та загальні показники діяльності училища.

Контингент учнів станом на 1 вересня 2014 року становив 459 осіб, що навчались за державним замовленням, з них набір на І курс складав 178 учнів. Виконання плану держзамовлення – 96 % за всіма напрямками підготовки.

Протягом 2014-2015 року зі складу учнів з різних причин відраховано:

  1. за невиконання вимог навчального плану та програм: 19 осіб
  2. відрахування за порушення правил внутрішнього розпорядку: 10 осіб

Перехідний контингент станом на 12.06.2015 року складає 283 особи за державним замовленням та 8 осіб навчаються на контрактній основі (разом 291).

Розвиток ринкових відносин в економіці сучасної України висуває вимогу більш ефективного використання навчально-методичного потенціалу навчального закладу. Професії сфери послуг постійно користуються попитом на ринку праці (слюсар з ремонту автомобілів, кухар, офіціант, оператор комп’ютерного набору, водій транспортних засобів та інші). Замовники робітничих кадрів потребують висококваліфікованих робітників з відповідальним ставленням до роботи, широким кругозором і постійним бажанням професійного удосконалення. Училище пройшло акредитацію за спеціальністю: «Експлуатація та ремонт машин і обладнання агропромислового виробництва», а також ліцензування з продовженням терміну дії ліцензії за інтегрованою професією: «Оператор комп’ютерного набору. Адміністратор. Секретар керівника (підприємства, установи, організації)», пройдено ліцензування за професіями «Майстер готельного обслуговування» та «Майстер ресторанного обслуговування». На даний час триває підготовка матеріалів до ліцензування з професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації з 20 професій.

Основні соціальні партнери навчального закладу:

  1. ІванківськеРайст – смт. Іванків
  2. ТОВ «Івліс» – смт.Іванків
  3. ТОВ «Мандарин» – м.Київ
  4. Лікарня відновного лікування ВМС СБУ м. Ворзель
  5. Кафе «Наталі» – смт.Іванків
  6. Фізична особа Бабич А.В. – смт.Іванків
  7. Жміївська сільська рада – с.Жміївка
  8. АРСПГУ ДСНС України в м.Києві
  9. Зеленополянська сільська рада – с.Зелена Поляна
  10. Млачівська сільська рада – с.Млачівка
  11. ВАТ «Старт» – с.Катюжанка
  12. ПАТ «Пересувна механізована колона № 43» – м.Вишгород
  13. ДП Димерське лісове господарство»
  14. ТОВ «Віннер Будівництво», Київ
  15. ПП «Електробудканал», Київ
  16. Управління АПР Іванківської РДА – смт.Іванків
  17. ФОП «Осипенко І. А.»
  18. кафе-бар «Сусід»
  19. ПП «Ульянов В. М.»
  20. ТОВ «Віннер Будівництво»
  21. Зеленополянська селищна рада
  22. ПП «Електробудканал»
  23. ПП «Тіщенко А. Г.»
  24. ТОВ «Вінегрет»
  25. ПП «Бондаренко О. А.»

Загалом близько 30 підприємств.

Нажаль не всі учні під час проходження виробничої практики на підприємствах Київської області забезпечені на 100 % оплачуваними робочими місцями.  Учні групи № 24 к/о під керівництвом майстрів виробничого навчання у даний час проходять виробничу практику на базі лікарні відновного лікування ВМС СБУ м.Ворзель Київської області. Влітку планується проходження практики учнями ІІ курсу за професією «Тракторист-машиніст» на базі навчального господарства училища, а учні ІІ курсу за професією «Адміністратор» залучені до роботи у приймальній комісії навчального закладу.

У січні 2015 р. навчальний заклад взяв участь у конкурсі по відбору навчальних закладів для організації професійного навчання зареєстрованих безробітних громадян, організованому Київським обласним центром зайнятості. Жодна з представлених професій конкурс не виграла.

На даний час інструктори з індивідуального навчання водінню та викладачі спеціальних дисциплін (загалом 8 осіб) проходять атестацію у Центрі з надання послуг пов’язаних з використання автотранспортних засобів у Вишгородському районі (колишній МРЕВ).

Протягом 2014-2015 навчального року проведено зрізи знань з предметів: «Правила дорожнього руху» (випускні групи) та за професіями: «Кухар», «Офіціант», «Секретар керівника», «Оператор комп’ютерного набору», «Тракторист-машиніст категорії «А2».

У групі 18 к/о (28 учнів) 27 травня 2015 р. проведено Державну кваліфікаційну атестацію та захист дипломних робіт з наступними результатами:

Рівні навчальних досягнень Якість знань,%
Початковий Середній Достатній Високий
12 учнів 11 учнів 5 учнів 57 %

Згідно графіка  з 15.06 по 25.06  групи 86 трактористів/машиністів, 37 слюсарів, 23 кухар 5 розряду та 8 адміністраторів будуть проходитиДержавну кваліфікаційну атестацію та захищати  дипломні роботи.

З метою проведення профорієнтаційної роботи 17 травня 2015 року ДНЗ «Катюжанське вище професійне училище» взяв участь у профорієнтаційному заході«Місто професій», який пройшов у м. Вишгород та представив наступні професії: «Кухар», «Офіціант», «Адміністратор», «Водій транспортних засобів категорії «С». Відвідувачі заходу мали змогу покуштувати смачну випічку, виліпити вареники, виготовити блокноти, скласти серветки та спробувати себе у ролі водія автомобіля КАМАЗ.

Багато уваги приділяється організації та проведенню профорієнтаційної роботи. З цією метою було складено план профорієнтаційної роботи, згідно якого проводились наступні заходи:

  1. Дні відкритих дверей – щоп’ятниці з 16 січня 2015 р. (загалом нас відвідали близько 300 учнів 9 та 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Вишгородського, Іванківського та Полісського районів). Варто зазначити, що в цьому напрямку була налагоджена якісна співпраця із районними відділами освіти, які надавали школам транспорт, а навчальний заклад забезпечував паливом для здійснення поїздки.
  2. Участь у 2-х Ярмарках професій (м. Вишгород у Центрі зайнятості та смт. Іванків у Будинку культури) – охоплено роботою близько 180 учнів.
  3. Виготовлено поліграфічну продукцію – нові буклети та рекламні листівки
  4. На сайті навчального закладу створено розділ «Профорієнтаційна робота», де розміщені характеристики професій; постійно висвітлювалась інформація про проведені профорієнтаційні заходи.
  5. Інформація у ЗМІ – газета «Слово»
  6. Оголошення у громадських місцях (зупинки транспорту, ринки, дошки оголошень тощо)
  7. Відвідування викладачами та майстрами виробничого навчання загальноосвітніх закладів
  8. Робота мобільної агітаційної бригади

Загалом зібрано   189 заяв вступників. Станом на 12.06.2015 р. маємо 14 комплекти документів.

На виконання листа Міністерства освіти і науки України та з метою впровадження Порядку замовлення, видачі та обліку документів про професійно-технічну освіту державного зразка:

  • оформлено електронну печатку та електронні цифрові підписи керівника та осіб, відповідальних за веденнябазиЄдиноїдержавноїелектронноїбази з питаньосвіти (скороченоЄДЕБО);
  • ліцензії та сертифікатизавантажено до бази ЄДЕБО, зараз вони проходятьобробку у Державному підприємстві «Інфоресурс», яке  належить до сфериуправлінняМіністерстваосвіти і науки України. Підприємство є адміністратором ЄДЕБО, уповноваженим органом з питаньзабезпеченнянавчальнихзакладів документами про освіту державного зразка та координаціїробітщодозабезпеченнянавчальнихзакладівстудентськими (учнівськими) квитками.

План роботи училища на 2014-2015 рік з питань організації навчальної роботи виконано на 96 %. Заходи, що залишились:

  1. підведення підсумків роботи за рік (наказ) – заплановано на червень-липень;
  2. внесення даних до ЄДЕБО – ще триває.

Пріоритетним було та залишається одержання учнями повноцінної загальної та професійної освіти. Тому вдосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, підвищення результативності та якості навчального процесу шляхом впровадження новітніх освітніх та педагогічних технологій були в основі роботи педагогічного колективу у поточному навчальному році.  На початку року було розроблена та затверджена навчальна плануюча документація викладачів та майстрів виробничого навчання. Слід відзначити роботу викладачів та майстрів виробничого навчання:

Масюкевич Н. Б., Нікітіної А. В., Коваленко Л. Т., Кондратюка О. І., Хомича П. В., Хомич Л. В., Недашківської Г. І та Коваленко Т. С., Петрової М. О., Ус Т. М., Чичирко А. С., Омельченко Л. с., Маярчук Т. С., Менделюк Г. О., Цюман А. М. Педагоги не лише користувались інтернет-ресурсами, а й самостійно готували презентації та відеоматеріали до занять, розробляли тестові завдання.

Протягом навчального року вивчався стан викладання загальноосвітніх  та спеціальних предметів. Викладачами, що атестувались: Нікітіною А. В., Коваленко Л. Т., Павлик Г. Б, Кондратюком О. І, Хомичем П. В. були проведені предметні тижні та відкриті уроки. Цікаві відкриті заняття з виробничого навчання провели майстри виробничого навчання: Петрова М. О. та Цюман А. М.

У жовтні-листопаді 2014 року в училищі був проведений перший етап Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Переможці взяли участь у ІІ (обласному) етапі. Проте лише учень групи№ 7 (готувала викладач Нікітіна А. В.) – Горішевський Богдан посів ІІІ місце на олімпіаді з історії. Варто зазначити, що учениця 9 групи ( готувала викладач Масюкевич Н. Б.) – Чувірова Дарина посіла І місце на обласному етапі конкурсу «Об’єднаймося ж, брати мої», а на заключному (Всеукраїнському етапі) зайняла ІІІ місце. Учень 8 групи – Федючок Сергій зайняв ІІІ місце у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнської олімпіади з історії. Їм виділено матеріальне заохочення у розмірі однієї академічної стипендії.

Питання навчальної роботи постійно у центрі уваги адміністрації, методичної ради та методичних комісій, вони розглядались на інструктивно-методичних нарадах та педагогічних радах училища протягом року. Це:

  • Стан викладання історії
  • Фізики
  • Іноземної мови
  • Захисту Вітчизни
  • Виробничого навчання
  • Допуски до Державної підсумкової атестації та Державної кваліфікаційної атестації
  • Робота з обдарованими дітьми

У 2014-2015 навчальному році було розглянуто вісім заяв на чергову та позачергову атестацію.

Хомичу Петру Васильовичу – присвоєна кваліфікаційна категорія – «спеціаліст ІІ категорії»;

Павлик Галині Борисовні – присвоєна кваліфікаційна категорія – «спеціаліст І категорії»

Петровій Марині Олександрівні – встановлено 12 тарифний розряд

Атестаційною комісією Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації підтверджено кваліфікаційні категорії – «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «викладач-методист» Сивку Володимиру Валентиновичу, «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший викладач» Нікітіній Аллі Вікторівні; підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» а також присвоєно  педагогічне звання «викладач-методист» Кондратюку Олексію Івановичу, майстру виробничого навчання – Петровій Марині Олександрівні присвоєно педагогічне звання «майстер виробничого навчання ІІ категорії».

30 березня 2015 року відбулось засідання атестаційної комісії. Під час засідання педагогічні працівники, які атестувались презентували свої електронні портфоліо, які надали змогу комісії ознайомитись із результатами роботи у міжатестаційний період. Слід зазначити, що така форма презентації роботи як електронне портфоліо була застосована вперше. На нашу думку, електронне портфоліо – це сучасна форма презентації викладача. Воно дає змогу показати всі здобутки та напрацювання у зручному форматі, тому що разом із текстовою інформацією працівник надає фото та відеоматеріали, копії отриманих сертифікатів та свідоцтв.

Підвищення кваліфікацій у цьому навчальному році пройшли:

1 викладач спецдисциплін, 2 викладача загальноосвітніх дисциплін; 2 майстра виробничого навчання пройшли стажування.

Навчальний заклад забезпечений кадрами на 87 % штатного розпису та складає:

Майстрів виробничого навчання – 20 осіб;

Викладачів – 18 осіб

Інші педагогічні працівники – 7 осіб

З них мають:

вищу освіту – 33

базову вищу – 6

навчаються – 6

Педагогічний колектив, зокрема завідуючі кабінетами та лабораторіями постійно працюють над навчально-методичним та матеріально-технічним їх забезпеченням. Слід відзначити педагогічних працівників, що постійно працюють над покращенням матеріального та методичного забезпечення своїх кабінетів та лабораторій:

  • відділення кулінарії та сервісу (зав.:Недашківська Г. І., Петрова М. О., Коваленко Т. С., Ус Т. М., Чичирко А. С., Менделюк Г. О., Цюман А. М. та Маярчук Т. М.).
  • корпус №1 (зав. Нікітіна А. В., Масюкевич Н. Б., Коваленко Л. Т.)
  • корпус №5 (зав. Хомич П. В.)
  • корпус № 4 (Порхун В. М., Хомич Л. В., Кондратюк О. І., Скибенок В. О.)

Відповідність базової фахової освіти викладачів та кваліфікаційних розрядів майстрів виробничого навчання – 100 %. Педагогічний колектив має наступний кваліфікаційний склад:

Спеціаліст вищої категорії – 8

І категорії – 4

ІІ категорії – 2

Спеціалісти – 4

Мають педагогічні звання:

Викладач-методист – 5

Старший викладач – 3

Майстри в/н І категорії – 2

Майстри в/н ІІ категорії – 5

За сумлінну багаторічну працю 5 педагогічних працівників нагороджені нагрудним знаком «Відмінник освіти України», 16 – грамотами  Департаменту освіти Київської обласної державної адміністрації, 9 – почесними грамотами Міністерства освіти і науки України.

Якість знань випускних груп (групи № 18 к/о, 8 адм. та 86 т/м) із загальноосвітніх дисциплін представлена у таблиці.

Загальна кількість учнів – 76. Всі учні пройшли державну підсумкову атестацію – 100 %

У розрізі предметів:

Назва дисципліни Початковий рівень, % (1-3) Середній рівень, % (4-6) Достатній рівень, % (7-9) Високий рівень, % (10-12)
Математика 48 47 5
Українська мова 5 47 38 10
Хімія (18 к/о) 64 36
Інформатика (8 адм.) 38 31 31
Фізика (86 т/м) 73 23 4

Середній показник якості знань  – 45 %

Науково-технічний прогрес та вдосконалення форм організації праці зумовлюють потребу у систематичному вдосконаленні форм і методів підготовки кваліфікованих робітників. Ринок робочої сили демонструє дедалі більший попит на робітника широкого профілю, здатного працювати на різних робочих місцях і в різних галузях. На сучасному етапі науково-технічного прогресу виникає зав­дання створення моделей системного та безперервного навчання, важливість якого підтверджують такі чинники:

  • впровадження нової техніки;
  • розвиток технологій;
  • виробництво сучасних товарів;
  • збільшення комунікаційних можливостей.

Розвиток сучасних технологій обумовлює мобільність та динамізм кваліфікації.

ДНЗ «Катюжанське вище професійне училище» пропонує сучасну модель навчання,   що забезпечує  реалізацію таких принципів:

  • навчання є складовою частиною розвитку підприємств;
  • навчання повинно проводиться циклічно (замкнутий цикл навчання та виробництва);
  • навчання повинно бути різноплановим і проводитися з використанням сучасних форм і методів.

Якісна підготовка майбутніх висококваліфікованих робітників можлива лише за наявності педагогів та майстрів виробничого навчання, які не тільки добре знають свою справу, але вкладають душу та серце в кожного учня. Існує думка, що викладач повинен навчатися постійно, тільки тоді він зможе зацікавити своїх учнів. З метою поліпшення процесу адаптації молодих викладачів в училищі працює «Школа молодого викладача», де надається допомога молодому викладачу у розв’язанні конкретних проблем щодо методики викладання. Молоді викладачі ознайомлюються із сучасними методами й технологіями навчання, опановують перспективний педагогічний досвід, ознайомлюються та впроваджують   сучасні методи і принципи навчання та виховання учнів. Протягом року заплановано та проведено – 6 занять. Проведено анкетування та діагностування ускладнень, які виникають у молодих викладачів у процесі роботи.

У професійно-технічному навчальному закладі багато уваги приділяється рівню професійної майстерності молодих майстрів виробничого навчання, за кожним молодим майстром закріплений наставник, який надає всебічну допомогу колезі. Крім цього працює «Школа молодого майстра», яка має за мету – надання молодим майстрам виробничого навчання методичної допомоги у розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів, із якими зустрічається молодий педагогічний працівник, залучити молодих спеціалістів  до інноваційної роботи, підтримати їхню творчу наснагу, бажання плідно працювати. У 2014-2015 навчальному році проведено 7 занять.

Молоді викладачі та майстри виробничого навчання працювали протягом року над обраною методичною темою, звіти про проведену роботу вони мають надати до 19 червня поточного року.

20 березня 2015 року в училищі відбулась презентація досвіду роботи викладача спеціальних дисциплін: Кондратюка Олексія Івановича. Він підготував та продемонстрував всі матеріали, які він застосовує під час викладання предметів спеціального циклу за інтегрованою професією «Тракторист-машиніст с/г виробництва категорії «А», «В», «С» Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування. Водій транспортних засобів категорії «С». Викладач поділився досвідом застосування технічних засобів: веб-камера, проектор, телевізор та своєю системою роботи з підготовки та проведення навчальних занять. Кондратюком О. І. також було підготовлено методичний посібник «Методика розробки тестів оцінювання учнів з професійно-теоретичної підготовки«Трактористів машиністів сільськогосподарського виробництва».

ДНЗ «Катюжанське вище професійне училище» є постійним учасником виставок, конкурсів та інших заходів. Під час Шостого Міжнародного форуму-презентації «Інноватика в сучасній освіті» (21–23 жовтня 2014 р. у Київському Палаці дітей та юнацтва) навчальний заклад продемонстрував свої досягнення на стенді: методичні розробки педагогічних працівників, продукцію навчального господарства та відділень. Під час семінару «Інноваційні підходи до підготовки конкурентоспроможних робітників» учасники заслухали доповідь директора ДНЗ «Катюжанське ВПУ», яку було надруковано у каталозі матеріалів форуму.

13 січня 2015 року наш педагогічний колектив взяв участь у обласних педагогічних читаннях на тему: «Впровадження новітніх виробничих та педагогічних технологій у професійну підготовку кваліфікованих робітників для підприємств громадського харчування». Під час заходу відбулась виставка творчих робіт з професій «офіціант», «бармен», виставка методичних напрацювань. Презентація училища на тему: «Сучасні тенденції оформлення фуршетного столу»  виглядала дуже вишукано та отримала багато схвальних відгуків організаторів (Навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Київський області) та відвідувачів виставки.

Під час Шостої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2015» колектив ДНЗ «КВПУ» отримав високу нагороду – Гран-Прі виставки. Це дуже почесно для нашого колективу та водночас накладає певну відповідальність. На стенді КВПУ були представлені методичні розробки викладачів та майстрів виробничого навчання, а також класних керівників та вихователів, підготовлені з урахуванням вимог до методичних розробок. Інсталяція на стенді була змінною. У перший день було представлено сучасне оформлення фуршетного столу, на другий день – продукція пекарні: шедевр пекарського мистецтва – «Ріг достатку», який виготовили учні училища під керівництвом майстрів виробничого навчання.

В училищі постійно проводяться конкурси фахової майстерності серед учнів та майстрів виробничого навчання.

10 квітня цього року відбувся перший, а 23 квітня другий етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ПТНЗ за професією «Водій транспортних засобів категорії «С», який проходив на базі нашого навчального закладу. Перемогу у обласному етапі  здобув учень 37 групи слюсарів – Гайнулін Роман, який представляв Київську область під час ІІІ етапу у «Ніжинському професійному аграрному  ліцеї». Нажаль, він не став призером, посів 11 місце серед 24 учасників. Учень та майстри здобули досвід участі у заходах подібного рівня.

16 та 28 квітня  2015 року пройшли І та ІІ етапи конкурсу серед учнів ПТНЗ за професією «Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування», під час другого етапу наш учень – Сорока Руслан з 87 групи т/м посів ІІ місце. Викладач спеціальних дисциплін Порхун Віктор Миколайович був членом журі під час обласного етапу у Переяслав-Хмельницькому центрі професійно-технічної освіти.

Слід відзначити злагоджену та професійну роботу майстрів виробничого навчання відділення механізації та транспорту під час підготовки та проведення конкурсів фахової майстерності, а також за утримання у належному стані та відновлення техніки: Бащука І. В., Хомича В.В., Коваленка М. А., Вольського С. М., Менделюка С. М., який задіяний під час усіх видів с/г робіт. Молоді майстри в/н: Коваль О. О., Коваль І. В., Біленко А. А. взяли активну участь у роботі з підготовки автодрому до проведення обласного етапу конкурсу водіїв.

Участь училища у подібних заходах покращує якість підготовки майбутніх кваліфікованих робітників, сприяє затвердженню позитивного іміджу навчального закладу,  робить його більш відомим серед майбутніх учнів та їх батьків, а учні, що вже навчаються, мають змогу пишатись  своїм навчальним закладом та можуть бути впевненими у тому, що їх навчають справжні професіонали та майстри своєї справи, які ставлять високі цілі не тільки для своїх вихованців, а й для себе.

Виховна робота в училищі є важливим компонентом навчально-виховного процесу, метою якого є формування особистості, яка була б гармонійно розвиненою, високоосвіченою, наділеною громадською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними та патріотичними почуттями. Процес виховання учнів в училищі охоплює основні сфери життєдіяльності учнівської молоді (навчальну, громадсько-політичну, повсякденний побут, форми організованого відпочинку та дозвілля)

Реалізація основних виховних завдань здійснюється за напрямками:

  • Національно-патріотичним
  • Морально-етичним
  • Художньо-естетичним
  • Інтелектуально-дозвіллєвим
  • Професійного, трудового, фізично-спортивного та екологічного виховання.

Виховна робота проводилась згідно з планом всіма учасниками навчально-виховного процесу. Всі завдання плану виконані, хоча не всі на відмінно.

Протягом навчального року було проведено ряд виховних заходів:

  • Свято Першого дзвоника
  • Свято до Дня працівників освіти
  • Козацькі забави
  • Талант-шоу «Студентський блокбастер, або я та моя група»
  • Змагання з туризму
  • Міс училища
  • Містер училища
  • Чемпіонат з інтелектуальних ігор
  • «Війні немає забуття»
  • Свято Миколая
  • Конкурс КВК
  • Учень року
  • Новорічне свято
  • Концерт з нагоди свята 8 Березня
  • Та багато інших

Налагоджена тісна співпрацю із службами у справах дітей, центрами соціальних служб для молоді, кримінальною міліцією у справах неповнолітніх Вишгородського, Іванківського, Макарівського та Полісського районів. Форми роботи: листи, зустрічі, телефонні розмови. Не завжди оперативно ці служби реагують на наші звернення, проте альтернативи немає.

Кожного місяця у навчальному закладі проводились засідання Ради профілактики правопорушень. Станом на 12.06.2015 р. серед наших учнів немає таких, які б скоїли злочини.

Що стосується соціального захисту, цього року у нас навчається 31 учень, які мають статус дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Учні, які не мають опікунів знаходяться на повному державному утриманні, забезпечені безкоштовним харчуванням тричі на день, діти під опікою отримують безкоштовне харчування в обід. В училищі навчаються 7 дітей-інвалідів.     Щомісяця засідає стипендіальна комісія із представниками учнівського самоврядування. У цьому навчальному році учням виділено  матеріальне заохочення на суму: 68 660, 00 грн. та матеріальна допомога на суму 4950,00 грн.

Дітям-сиротам виділено матеріальної допомоги на суму:30 364,00 грн. та заохочення на суму: 2 225,00 грн.

Щомісяця діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування отримують продуктові набори, коли не харчуються під час канікул та практики.

Учні груп: № 36, 8, 37 та 9 отримали матеріальне заохочення як переможці рейтингу груп на суму: 25 547, 50 грн. , а також учні групи №  9 адміністраторів, у цьому навчальному році відвідали виставу «Летюча миша».

У 2014-2015 р. відбулось два обласних конкурси:

  1. Чемпіонат з інтелектуальних ігор (зайняли 1 місце у зональних змаганнях, вийшли у фінал, де зайняли 4 місце)
  2. Конкурс «Учень року» – учениця Коваль Олена вийшла у фінал.

Робота з батьками проводиться у наступних формах:

  1. Загально училищні збори
  2. Збори у групах
  3. Відвідування за місцем проживання
  4. Листи у служби у справах неповнолітніх
  5. Засідання батьківського комітету
  6. Телефонні розмови
  7. Інформація для батьків на сайті училища

Зроблені певні кроки на шляху розвитку учнівського самоврядування: складено план роботи, визначені завдання та загальна концепція функціонування. На даному етапі питаннями організації учнів займається старостат під керівництвом педагога-організатора Катуніної Наталії Вікторівни, таким чином організовується робота учнів з участі та підготовки до загальноучилищних заходів, контроль за санітарним станом  кімнат та секцій у гуртожитку, випуск стінних газет до свят, конкурсів. Завданням на наступний рік є більш активне залучення учнів до роботи в органах учнівського самоврядування.

Ми не байдужі! З метою підтримки наших захисників на сході України проведено наступні акції:

  1. «Теплі шкарпетки» – зібрано 300 пар та 2000, 00 грн. для бійців 25 батальйону «Київська Русь»
  2. Зібрані кошти для наших випускників-воїнів АТО:

Антоненка Василя – 4200, 00 грн.

Киркалова Олексія – 1200, 00 грн.

Гринь Богдана – 1200,00 грн.

  1. Розповсюджено серед працівників училища квитки на благодійний концерт, організований бійцями 72 Білоцерківської бригади у центрі «Дивосвіт», м. Вишгород для допомоги воїнам АТО на суму 1500, 00 грн.
  2. Проведено благодійну акцію (разом із організацією «Червоний Хрест» – на суму 600,00 грн.

На високому рівні були проведені загально училищні виховні заходи – Нікітіною А. В. та Масюкевич Н. Б.

На високому рівні здійснюється спортивно-масова робота для учнів. Кожний ранок починається з ранкової зарядки. Стадіон навчального закладу перебуває у доброму технічному стані і є місцем проведення змагань районного та обласного рівня. Зроблено літній душ (на стадіоні). За оренду футбольного поля зароблено  – 2000, 00 грн.

Розділ «Фізична підготовка» плану роботи училища на 2014-2015 н. р. виконано на 98 %. Протягом навчального року придбано  необхідний інвентар та знаряддя. Для спортзалу:

  • м’ячі футбольні – 4 шт.
  • м’ячі волейбольні – 8 шт.
  • м’ячі баскетбольні – 6 шт.
  • кутові прапорці для футболу – 4 шт.
  • заморозка – 3 шт.

Для тиру:

  • пневматичні гвинтівки – 4 шт.
  • автомат – 1 шт.
  • пістолет «Флобера» – 1 шт.
  • кулі для пневматичної зброї – 1500 шт.

Наразі ведеться ремонт спортивної зали. Із запланованих заходів не зроблено ремонт у приміщенні тиру.

Організовано роботу 9 спортивних секцій: волейбол, баскетбол, настільний теніс, футбол, туризм, кульова стрільба, важка атлетика, мотокрос, картинги. З усіх видів проводились змагання, крім мотокросу та картингів. Спортивні секції відвідують 102 учня нашого училища.

У спартакіаді училища протягом навчального року.

серед хлопців: І місце посіла команда 26 (Борисов О. О.), ІІ місце – 37 (Хомич Л. В., Хомич В. В.), ІІІ місце – 86 (Коваленко Л. Т., Біленко А. А.)

серед дівчат: І місце – 26 (Борисов О. О.), ІІ місце – 8 (Цюман А. М.), ІІІ місце – 25 (Кобилинська О. В., Лозенко Д. Є).

Команда учнів нашого училища взяла участь:

– в обласних змаганнях  «Джура», де посіла ІІІ місце;

– в Обласному кросі, м. Фастів – ІІ місце;

Команда з футболу «Динамо КВПУ» брала участь у першості Вишгородського району та зайняла 4 місце (покращила свій результат у порівнянні із попереднім роком – було 5 місце).

У жовтні 2014 року на базі «Динамо» Київ у Конча-Заспі відбулась товариська зустріч між «Динамо-2» Київ та «Динамо КВПУ» із рахунком 2:1 на користь господарів поля.

Училище забезпечене коштами на електроенергію та теплоносії на 95% (що є кращим показником порівняно із минулим роком – 80 %).

Станом на червень 2015 року  у гуртожитку проживає 215  осіб. Протягом навчального року були замінені двері запасних виходів на першому поверсі у кількості 2 шт., зроблено ремонт у вбиральнях на секціях, де проживають учні.

Надано послуг:

  • За проживання у гуртожитку на п’ятому поверсі у сумі – 54 тис. грн.
  • Своїми силами було зроблено ремонт у кімнаті для танців на першому поверсі (перед обласним конкурсом фахової майстерності серед учнів ПТНЗ за професією «Водій транспортних засобів категорії «С» 23 квітня 2015 року)

Робота гуртожитку на 2014-2015 навчальному році регламентована планом роботи, який в цілому виконано, залишилось:

  • поставити душові кабіни на четвертому поверсі у кількості 2 шт. (планується виконати до кінця календарного року 2015);

Навчальний заклад має бібліотеку, загальною площею – 125 м2 з читальним залом, площею 75 мна  45 місць. З технічних засобів для проведення заходів використовуються: телевізор, DVDпрогравач, проектор, ноутбук, екран. Загальний книжковий фонд бібліотеки – 33857 книг, з них 760 найменувань підручників.

Рівень забезпеченості підручниками:

  • Спецдисципліни – 96%;
  • Загальноосвітні предмети – 96,8%.

Всього читачів 480 осіб, в тому числі учнів – 383 осіб.

У бібліотеці є доступ до мережі Інтернет, WI-FI.

Періодичні видання, які виписуються:

  • Завуч. Бібліотека
  • Освіта України
  • Позакласний час
  • Слово
  • Урядовий кур’єр
  • Час Київщини
  • Безпека життєдіяльності
  • Виховна робота
  • Інформаційно-методичний збірник
  • Інформаційний збірник та коментарі Міністерства Освіти і Науки
  • Кадровик України. Спецвипуск
  • Ліза
  • Методист
  • Охорона праці і пожежна безпека
  • Профтехосвіта
  • Професійно-технічна освіта
  • Рестораторъ

 

Відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» комітет з конкурсних торгів бере участь у тендері з закупівлі енергії електричної в одного учасника на суму 258,00тис.грн.  у ПРАТ «А.Е.С. Київобленерго». Забезпеченість стипендією учнів з числа дітей-сиріт, дітей під опікою – 100%. Стипендія одного учня складає 275 грн., учня позбавленого батьківського піклування – 850 грн.

  1. Доходи від реалізації продукції та надання послуг відділеннями – зменшились у порівнянні із минулим роком на 44 тис.грн.
  2. Доходи від виробничої практики за 2014 рік – збільшились на 54 тис.грн.
  3. Доходи від надання освітніх послуг – збільшились на 19 тис.грн.
  4. Добровільні внески – зменшились на 45 тис гр..
  5. Спонсорська допомога – збільшилась на 105тис.грн.
  6. Доходи від навчального господарства – збільшились на 8тис.грн.
  7. Доходи від здачі приміщень в оренду – зменшились на 1 тис.грн.
  8. Плата за проживання в гуртожитку – збільшилась на 4 тис.
  9. Замовлення від населення – зменшились на 40,8 тис. грн..

Всього за рік зароблено спецкоштів –  1 млн.429  тис.грн.(у порівнянні з минулим роком – доходи зменшились на 60 тис. грн.)

Частина Плану роботи, що стосується фінансово-господарчої діяльності виконана на 100 %.

У Державному навчальному закладі «Катюжанське вище професійне училище» працює навчальне господарство, яким керує Скрит Ольга Петрівна Це багатогалузеве господарство яке нараховує 215 га земельних угідь, 64,5 га лісу, ферму, де утримується 19 голів великої рогатої худоби та 89 свиней, 2 теплиці площею 0,25 га, пасіка на 18 вуликів.

Протягом навчального року вирощено і реалізовано приблизно  1,5 т свинини, з них 750 кг реалізовано працівникам училища, ще 750 кг передано до їдальні для харчування учнів. Продано 56 голів поросят. Реалізовано  приблизно 8,5 т молока, 65 кг меду. На полях навчального господарства вирощено і передано до їдальні 15 т. картоплі. Валовий збір зернових склав 36 т. У 2 теплицях вирощується і реалізовується овочева продукція (редиска, зелень, розсада овочів, огірки, помідори, капуста).

План училища у розділі «Удосконалення навчально-матеріальної бази» виконано на 94 %. Не виконано:

  1. контроль використання електроенергії та води (червень місяць);
  2. ремонт 2-го корпусу завершено на 80 %
  • коридор 2-го поверху – завершено ремонт стін та стелі;
  • коридор 1-го поверху – стеля обшита вагонкою, стіни ще не завершено;
  • завершено ремонт однієї вбиральні та душової.

Графік прийому громадян директором ДНЗ «Катюжанське ВПУ» наглядно оформлений і знаходиться у приймальній. Графіком передбачено проведення особистого прийому щосереди з 09.00 до 12.00 години. Графік опубліковано на сайті навчального закладу. У робочі дні працює телефон приймальної.

Протягом  навчального року на адресу навчального закладу від громадян надійшло  37 звернень. На особистому прийомі у директора ДНЗ «Катюжанське ВПУ»  побувало 37 громадян.

У структурі звернень можна виділити наступні питання:

  1. навчання (переводу) – 41 %;
  2. працевлаштування – 30 %;
  3. проходження практики – 16 %;
  4. проведення профорієнтаційної роботи – 14 %.

В училищі створені необхідні умови для звернень та особистого прийому громадян у навчальному закладі, вчасне реагування на пропозиції, заяви та скарги, особливо коли це стосується інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей під опікою, одиноких матерів тощо. Скарг за поточний навчальний рік не зафіксовано.

Реєстрація письмових та усних звернень громадян здійснюється у Книзі реєстрації звернень громадян, яка знаходиться у секретаря керівника навчального закладу.

Вітаю усіх працівників навчального закладу із закінченням навчального року! Вважаю, що в історію розвитку державного навчального закладу «Катюжанське вище професійне училище» вписано ще одну значну сторінку. Цього року заслуги всього колективу отримали визнання на дуже високому рівні, адже ми стали Флагманом професійної освіти України! Це велика честь, але й велика відповідальність, тому що планка піднята дуже високо і наше першочергове завдання – не знизити рівень освітніх послуг, надалі розвивати матеріально-технічну базу закладу, піклуватись про високий рівень професійної компетентності педагогічних працівників.

Бажаю всім здоров’я, успіхів та миру! Слава Україні!