Обрати сторінку
Відкритий урок виробничого навчання в групі адміністраторів

Відкритий урок виробничого навчання в групі адміністраторів

10 лютого 2021 року проведено відкритий урок виробничого навчання у групі 13 адм на тему: «Просторове зонування приміщення. Кабінет керівника». Досвідчений майстер в/н Менделюк Ганна Олексіївна на занятті показала, як можна організувати освітній простір здобувачів освіти під час дистанційного навчання. Група була поділена на підгрупи для проведення уроку в онлайн і офлайнрежимах одночасно, використавши Сервіс Zoom. На вступному інструктажі майстер в/н провела онлайнвправу, застосовуючи Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps. Учні закріплювали отримані знання, виконуючи тести у Classroomі (у власних гаджетах), а майстер в/н у режимі реального часу спостерігала за тим, як учні виконують завдання та слідкувала за списком виконаних робіт. Під час поточного інструктажу здобувачі освіти працювали у програмі planer 5d. У кінці занять учні презентували свої творчі роботи.

Вічна пам’ять

Вічна пам’ять

Сьогодні Катюжанське ВПУ вшановує пам’ять Єрмаков Євген Сергійович (05.02.1994-15.08.2014), випускника училища 2011 року. Служив в 11-й батальйон територіальної оборони “Київська Русь”Загинув 15 серпня 2014 р. потрапивши в засідку біля смт Чорнухине, Перевальський район, Луганська область. 

Указом Президента України № 747/2014 від 29 вересня 2014 р., “за особисту мужність і героїзм, виявлені у захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України”, нагороджений орденом «За мужність» III ступеня (посмертно)

У Катюжанському ВПУ  згідно з  річним  планом  роботи училища на підставі Положення про методичну роботу з педагогічними кадрами з метою подальшого вдосконалення  методичної роботи, підвищення рівня компетенції педагогів, забезпечення  готовності  їх до опрацювання проблемних питань педагогічної діяльності з 01 лютого 2021 року відкривається місячник методичної роботи

«ЧУДОВИЙ ПЕДАГОГ, ЯК І ЧУДОВИЙ МУЗИКАНТ, –

ЦЕ ТОЙ,  ХТО ДОДАЄ ДО СВОГО ОСНОВНОГО  РЕПЕРТУАРУ ТВОРЧІСТЬ І НАТХНЕННЯ»

Щоб виховати справжню творчу особистість, розвинути потенційні творчі можливості дитини, педагогу необхідно оволодіти методами і засобами, які розвівають креативні риси особистості. Для реалізації такої мети педагог і сам повинен уміти творити, адже творчість розвивається через творчість.
         Творчість – необхідна умова становлення самого педагога, його самопізнання, розвитку і розкриття як особистості. Творчість є основою формування педагогічної талановитості викладача.

Модель сучасно­го педагога передбачає наявність у нього якостей дослідника, вче­ного, творця, новатора, здатного забезпечити успіх, психологічний комфорт, індивідуальний під­хід до кожного учня.

Тому під час проведення місячника методичної роботи у лютому місяці 2021 року наші педагогі покажуть свої  напрацювання, здобутки, досвід і результати.

«Педагогічна майстерність – зовсім не проста справа…

Майстерність – не являється особливим мистецтвом,

яке вимагає таланту, але це спеціальність, якій треба вчитися»

А.Макаренко      

На всіх етапах розвитку освіти актуальною завжди була, є і буде робота з молодими педагогами. І в нашому училище це теж актуальне питання. Переступаючи поріг освітнього навчального закладу, молодий спеціаліст сподівається реалізуватися в ній як фахівець. Чи підготовлений він до роботи з учня­ми? Як зорієнтуватися в освітньому процесі? Що робити для вдосконалення на­вчально-виховного процесу? Врешті-решт, у кого про що запитати? Молодий педагог відчуває протиріччя між зростаючими вимогами до профе­сійної майстерності педагогів та недостатнім рів­нем власної кваліфікації. Тому педагог-початківець потребує особливої уваги з боку адміністра­ції, педагогічного колективу, методичної служби. Сьогоднішній педагог – майбутнє України, і саме від колективів, в які приходять молоді освітяни, залежить їх професійне становлення. Для того, щоб молодий педагог став майстром, необхідно створити йому всі умови, надати методичну допомогу, стимулювання його творчість і активність. Під час методичного місячника буде проведений тиждень наставництва де отримують поради від досвідчених майстрів виробничого навчання і викладачів.

Завданнями місячника є:

  • демонстрація накопиченого педагогами досвіду роботи за інноваційними технологіями;
  • забезпечення індивідуального підходу у формуванні і підвищенні рівня компетенції педагогів;
  • створення умов для реалізації творчого потенціалу як колективу в цілому, так і кожного його члена окремо;
  • надання комплексної методичної підтримки в реалізації діяльності в рамках методичної проблеми училища.

 

Не знаю я, що буде після нас,

В які природа убереться шати.

Єдиний, хто не втомлюється, – час

А ми живі, нам треба поспішати …..

Ліна Костенко

 

ПЛАН ЗАХОДІВ МІСЯЧНИКА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

У ЛЮТОМУ 2020-2021 Н.Р.

ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДИ ВИКОНАВЦІ
І тиждень
01.02.2021

понеділок

Відкриття місячника. Анонс заходів Береза І.М.
02.02.2021

вівторок

Участь у вебінарі. Практична частина. Презентація «Передові технології. Індустрія сучасного десерту: вироби з насіння чіа» Недашківська Г.І.

Мазурик О.С.

01.02.2021-05.02.2021 Тиждень наставництва Наставники

Молоді фахівці

Тиждень географії Волошина Л.М.
03.02.2021

середа

Семінар практикум: «Освіта дорослих: неформальна освіта (Андрагогіка)» Береза І.М.
04.02.2021

четвер

Проблемний семінар: «Самоосвіта педагогічних працівників» Береза І.М.

Члени мк механізації та автотранспорту

ІІ тиждень
08.02.-12.02.2021 Відкриті уроки Педагогічні працівники
08.02.-12.02.2021 Тиждень фізики Ніфонтова Я.В.
11.02.2021

четвер

Проблемний семінар: «Самоосвіта педагогічних працівників» Береза І.М.

Члени мк кулінарії та обслуговування

12.02.2021

п’ятниця

Засідання методичної ради. Підготовка до участі у Дванадцятій міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти». Презентація конкурсних робіт педагогічними працівниками Члени методичної ради, автори конкурсних робіт
ІІІ тиждень
15.02.2021-19.02.2021 Відкриті уроки
17.02.2021

середа

Конкурс читців до відзначення 150-річчя з дня народження Лесі Українки Масюкевич Н.Б.

Приймачук О.М.

Нікітіна А.В.

18.02.2021 Конкурс професійної майстерності серед майстрів з професії кухар Члени мк кулінарії та обслуговування
ІV тиждень
22.02-25.02.2021 Відкриті уроки
22.02-25.02.2021 Виставка методичних матеріалів. Конкурс на кращу методичну розробку. Береза І.М.

Голови м/к

22.02-25.02.2021 До відзначення 150-річчя з дня народження Лесі Українки:

–          презентація проєкту «Дорога до Лесі»;

–          декламування  віршів про Лесю Українку за Петром Гоцем

Масюкевич Н.Б.

Приймачук О.М.

22.02-25.02.2021 Тиждень екології. Захист учнівських проєктів Ляховенко Н.О.
22.02-25.02.2021 Тиждень механізації Члени мк механізації
24.02.2021

середа

Педагогічна рада. Здобутки. Досвід. Результати Члени педагогічної ради

 

І день тижня, 25.01.2021 

Пізнавальна інтерактивна вікторина «Любов моя – Україна»

ІІ день, 26.01.2021

В училищі  26 січня 2021 року пройшов другий день предметного тижня з предмету «Історія України» під гаслом «Поваги заслуговує той,  хто служінням правді залучає до себе прихильників, а не той, хто страхом та насиллям підкорює собі та створює рабів».

Одним з наслідків І світової війни було протистояння між демократією і тоталітаризмом. Реваншистські настрої у країнах, які програли війну або були обділені під час перерозподілу світу, підсилені повоєнною економічною кризою та наслідками «великої депресії», призвели до встановлення у низці держав Європи диктаторських  режимів. Учні групи 40 к/о були учасниками  інтерактивної вікторини «Між тоталітаризмом і демократією: політичні режими та їх лідери першої половини ХХ ст.». та показали свої знання у наступних турнірах: бліц-опитуванні «ТАК, НІ», бліц-опитуванні «Чи знаєш ти карту?», термінологічному турнірі.

«Рослинна без коріння всихає, людина без минулого не живе» – сказав один відомий філософ. Кожна людина має завжди пам’ятати , звідки вона родом, де її коріння, добре знати історію свого народу, його звичаї.

Українське козацтво – це унікальне явище в історії України, тому що козаки були не тільки охоронцями державних кордонів, але й основною силою, яка забезпечила перемогу у визвольній боротьбі українців за свободу, віру та відновлення національної державності. Активними учасниками вікторини «Козацькими шляхами»  були  здобувачі освіти  групи 15 адм. , які поділились на дві команди «Козачки» та «ДІМА». Команда «ДІМА» перемогла у вікторині. Для створення вікторини був використаний шаблон Mind-n-Mettle.

ІІІ день, 27.01.2021, Презентація матеріалів до Міжнародного Дня пам’яті жертв Голокосту

 

  ІV день, 28.01.2021, Історична мандрівка сторінками біографії  М.Грушевського.  Презентація матеріалів «Батьки й батьківщини», «Брати».

Останні роки  в Україні відзначаються  100-річчям Української революції 1917-1921 р. Українська революція стала важливим етапом у національно-визвольному русі Українців. Брейн-ринг який відбувся 27 січня 2020 «Українська революція 1917-1918 р.р.» ще раз довів до учнів групи 14 адм., що саме в умовах української революції була здобута перша, «маленька», незалежність, яку проголосив останній Універсал Центральної ради. Учні під час гри були уважні, комунікабельні та вміло працювали в командах «Універсал» та «Крутенці». Команда «Універсал» перемогла.

V день, 29.01.2021, Презентація матеріалів до Дня пам’яті Героїв Крут. Виховна година «Вони загинули, щоб ми жили »

 

Шляхами історії

Шляхами історії

В освітньому закладі не готується до життя, а повноцінно живе, і тому всю освітню діяльність  необхідно будувати так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя. Сучасне покоління формується в динамічному світі, в умовах постійного змінюваного інформаційного простору, що вимагає від молоді уміння швидко вирішувати життєві проблеми.

          Проведення предметного тижня є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії,  стимулювання творчої активності учнів. Тиждень історії має стати дієвою формою організації навчання, виховання, поглиблення рівня знань здобувачів освіти, сприяти їх розвитку та поширенню світогляду. Водночас зміст заходів, що проводяться, має бути тісно пов’язаний за змістом з основним програмним курсом. Проведення Тижня історії – це не тільки розваги для учнів, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між викладачем і учнем виникає тісне спілкування, що дозволяє їм краще пізнати один одного.

ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ ІСТОРІЇ (25-29 СІЧНЯ 2021 Р.)

ПЛАН ТИЖНЯ:

І день, 25.01.2021

  1. Презентація учнівських стіннівок та цікавих матеріалів до Дня Соборності України.
  2. Виставка «Чорно-біла історія: Акт Злуки у світлинах»
  3. Година історичної правди «День Соборності України: історичний шлях до єдності».
  4. Пізнавальна інтерактивна вікторина «Любов моя – Україна».

ІІ день, 26.01.2021

  1. Історичні ребуси та кросворди для кмітливих
  2. Інтерактивний турнір «Між тоталітаризмом і демократією: політичні режими та їх лідери І половини ХХ ст.» (40 к/о)
  3. Інтерактивна вікторина «Козацькими шляхами» (15 адм.)

ІІІ день, 27.01.2021

  1. Презентація матеріалів до Міжнародного Дня пам’яті жертв Голокосту.
  2. Брейн-ринг з історії України на тему «Українська революція: 1917-1918 рр.» (14 адм.)

   ІV день, 28.01.2021

  1. Історична мандрівка сторінками біографії  М.Грушевського
  2. Презентація матеріалів «Батьки й батьківщини», «Брати».

V день, 29.01.2021

  1. Презентація матеріалів до Дня пам’яті Героїв Крут.
  2. Виховна година «Вони загинули, щоб ми жили »
  3. Перегляд відеофільмів «Крути. Захист незалежності» та «Крути» (із циклу «Пишемо історію»)